GWARANCJA EXPEDITION FOODS: Expedition Foods zapewnia światowej klasy obsługę, szybką dostawę i proste zakupy. Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś w pełni usatysfakcjonowany zakupem, możesz po prostu zwrócić dowolny przedmiot w ciągu 14 dni od zakupu i otrzymać zwrot pieniędzy. Przeczytaj wszystkie sekcje naszej Polityki zwrotów i Procedur, aby upewnić się, że Twój produkt(y) będzie mógł zostać zwrócony oraz wszelkie szczegółowe informacje dotyczące Twojego zakupu.
Chcesz wypróbować zakupiony u nas produkt pod kątem rozmiaru i funkcji. Podejmując decyzję, masz ustawowy obowiązek należytej dbałości o towar. Dlatego też upewnij się, że nie uszkodzisz przedmiotu(ów) ani opakowania, aby wszystko, co do nas zwrócisz, było w idealnym stanie. Jeżeli nie zachowano należytej staranności wobec przedmiotu(ów) podczas próby zakupu lub zwrotu go do nas, zastrzegamy sobie prawo do zwrotu pełnej kwoty pomniejszonej o jakąkolwiek kwotę w ramach rekompensaty za naprawę przedmiotu lub pokrycie wszelkich strata.
- Wszystkie transakcje sprzedaży żywności i produktów odżywczych są ostateczne.
- Ulepszenia wysyłki nie podlegają zwrotowi.
- W dowolnym momencie przyjmiemy każdy przedmiot, który jest uszkodzony z powodu błędu producenta.
Jeżeli oryginał nie jest już dostępny, wymiana nastąpi na najbardziej podobny produkt.
- Jeśli zwracasz nam przedmiot w celu uzyskania zwrotu kosztów, koszty jego wysłania do nas ponosisz Ty. Jeśli zwracasz do nas przedmiot w celu wymiany, ponosisz również koszt wysłania go do nas, ale my pokrywamy koszt wysłania do Ciebie przedmiotu wymiany.
- Jeśli zwrócisz nam przedmiot po upływie 14-dniowego okresu zwrotu, z wyłączeniem towarów wadliwych, nieprawidłowych, nieprawidłowo opisanych lub uszkodzonych, zastrzegamy sobie prawo do niezaoferowania pełnego zwrotu pieniędzy. Zamiast tego możemy zwrócić Ci przedmiot. Przed wysłaniem możesz zostać obciążony standardową opłatą za dostawę.
- Jeśli powiadomiłeś nas o zwróceniu zamówienia w ciągu 14 dni, będziesz mieć prawo do pełnego zwrotu kosztów, łącznie z kosztami dostawy. Należy pamiętać, że nie jesteśmy w stanie zwrócić kosztów dostawy, jeśli zostanie nam zwrócona tylko część zamówienia.
Aby zwrócić produkt do Expedition Foods, wykonaj następujące kroki:
Umieść zwracany przedmiot(y) w dużej kopercie lub pudełku i użyj oryginalnej faktury, aby szczegółowo wyjaśnić przyczynę zwrotu/wymiany.
Wyślij do naszego biura w UE:
Expedition Foods - Maja Micińska ul. Grunwaldzka 82/300 80-244 Gdańsk, Polska
Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu(ów) wyślemy Ci wymieniony przedmiot (chyba że zamówiłeś go już online) lub zaoferujemy Tobie pełny zwrot kosztowy za produkt(y).